wtorek, 15 lutego 2011

Wyzwanie # 18 " Vintage"

Kochane! Zapraszam Was na kolejne szufladowe wyzwanie.

"VINTAGE - jest w nim magia, nostalgia, wspomnienia."

Warunek- prace w sepii
Szczegóły i prace projektantek TU

Jeśli sepia i nostalgia to oczywiście z moją Babcią Janiną Daukszą w roli głównej .



Przy pomocy transferowego papieru przeniosłam zdjecie Babci na blejtramę (Lidl). Potem domalowałam tło. Stempelki utworzyły ramkę. Tło dla obrazu dała Tilda (i ta też) Kupiłam ją żeby uszyć woreczki, ale nie mam sumienia jej pociąć;)) Przez jakiś czas będzie służyła jako tło;))

Zapraszam do zabawy

9 komentarzy:

  1. Cudownie wyszło, lekko, klimatycznie i nietuzinkowo:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca:) A uroda Twojej babci niezaprzeczalna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszlo swietnie!!!, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja babcia była piekną kobietą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Praca piękna i modelka też. Ja uwielbiam vintage i sepi i tym wyzwaniem sprawiłyście mi super radochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super !Twoja babcia to piękna kobieta,a takie zdjęcia maja duszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne wszystko...nawet tło:)
    Piękny temat i doskonała interpretacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna praca,,,,Babcia "nieziemskiej" urody.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy, bardzo lubię taką nostalgię.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo