sobota, 26 lutego 2011

Bardzo kobieca wymnianka

Ponieważ paczuszka dotarła do adresatki, mogę pokazać co przygotowałam dla Kasi z Różności dla przyjemności.



 Lubię decoupage, daje nieograniczone możliwości, ale ostatnio do serca wkradł się scrapbooking. Bardzo lubię poznawać i uczyć się nowych technik. Dziś brałam udział w warsztatach tkackich. REWELACJA!!! Polecam, jak macie okazję to naprawdę świetna zabawa. Jutro biegnę na kolejne zajęcia i zobaczycie czego się nauczyłam;)) W planach mam utkanie dywaniku. Muszę uśmiechnąć się do Gosi, żeby kupiła mi we Wrocławiu wełnę, bo u nas takich cudeniek nie ma. Miłego wieczoru Wam życzę.

5 komentarzy:

  1. Śliczne pudełeczko!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne pudełeczko zrobiłaś. Fajne muszą być takie warsztaty tkackie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna szkatułka :) bardzo subtelna i elegancka .Ciekawa jestem pierwszych prób tkackich :) Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wykonane, pozdrawiam i gratuluje wymianki

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt z napisami pod motywem kwiatowym bardzo mi się spodobała :) Ja też właśnie jestem w trakcie przygotowywania takiego prezentu na urodziny dla koleżanki mam nadzieję że wyjdzie równie efektownie :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo