piątek, 18 lutego 2011

Romantycznie

Kiedy zobaczyłam to styropianowe serduszko nie mogłam się oprzeć. Ostatnio mam jakieś takie sielskie klimaty w głowie. Dlatego powstało romantyczne słodziutkie i bąbelkowe;)) małe co-nieco



Do projektu użyłam różyczek , perełek na druciku. Koraliki do zatapiania posłużyły jako środki do drobnych różowych kwiatków.Wokół serduszka przyczepiłam dwa rodzaje koralików: brązowe i białe. Słodyczy dodała moja ulubiona tasiemka z bąbelkami. Pracę kleiłam przy użyciu kleju magic. Większość z Was już go używa. Ja pracowałam z nim po raz pierwszy i jestem bardzo zadowolona. Precyzyjna końcówka- to jest to! Szybko schnie, nie brudzi. Same zalety.Do klejenia koralików użyłam polimeru.A wydruk postarzyłam distarsami. Mam nadzieję,że moja propozycja Was zainspiruje do twórczego spędzania wolnych chwil ;)) z http://www.magdowo.pl/

10 komentarzy:

  1. Mhhhmmmm serduszko słodkie jak landrynka. Może będzie na łakocie?

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne serducho, romantyczność masz chyba we krwi :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo i slodko ubralas to serduszko.
    Bardzo mi sie podoba!!!
    Pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Och pysznościowe to serducho ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest piekne...wiosenka w glowce,wiec duzo milosci i romantycznych chwilek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ozdobiłaś serduszko ,wyszło bardzo romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo słodkie to serducho, urocze!!!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Się ubawiłam jak zobaczyłam, że to serce styropianowe. Patrząc na miniaturkę myślałm, że to jest tort lub jakieś ciacho:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo słodkie serduszko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo