wtorek, 1 lutego 2011

BARDZO KOBIECA WYMIANKA!!!!

Tym razem wymieniamy się czymś na wskroś kobiecym: Delikatnym..., pachnącym…,kwiatowym…, kolorowym…




Zasady:
1.  W przesyłce musi się znaleźć:
a) przede wszystkim własnoręcznie zrobiony upominek, gdzie kolorem dominującym powinien być podany przez osobę dla której go robimy, można będzie też skorzystać z podpowiedzi kwiatowej…
b) łakocie,  kawa lub herbata;
c) coś charakterystycznego dla naszego miejsca zamieszkania np. widokówka, jakiś drobiazg z nazwą lub zdjęciem miasta - długopis, breloczek itp
W przesyłce mogą się znaleźć inne rzeczy nie wymienione w pkt
2 a), b), i c)

2.  Warunkiem zgłoszenia jest zamieszczenie informacji o wymiance na swoim blogu, komentarz pod tym postem oraz mail  na adres bozena.bozena@poczta.fm W mailu proszę podać: link do swojego bloga, adres,  podać ulubione kolory i kwiaty oraz  wyrażenie zgody (lub nie) na przesyłkę zagraniczną. W wymiance mogą brać udział osoby nie posiadające bloga.
Po otrzymaniu zgłoszenia wyślemy  e-mail potwierdzający przyjęcie do zabawy, zgłoszenia przyjmujemy do dnia 9 lutego 2011 roku do godz. 24.00. Losowanie odbędzie się w dniu  10 lutego 2011.  Po terminie losowania każdy z uczestników zabawy otrzyma e-mail z wiadomością komu robi niespodziankę.

WAŻNE!!!!
Bardzo proszę o przestrzeganie pkt 1c, to bardzo miły dodatek do wymianki, a z poprzedniej wiemy, że nie każdy się z niego wywiązał.


3.  Przesyłkę należy wysłać do 25 lutego 2011 r. tak, aby dotarła do adresatki przed 8 marca.
Zdjęcia zawartości nadawca przesyła na mail bozena.bozena@poczta.fm

4.  Przesyłkę należy wysłać w taki sposób, by  koniecznie otrzymać od poczty potwierdzenie nadania  z możliwością śledzenia losów przesyłki i ewentualnych poszukiwań lub reklamacji, jeśli zaginie (np. jako przesyłkę poleconą lub w postaci paczki).
WAŻNE!!!!!
Zastrzegamy sobie prawo weryfikacji zgłoszeń, bez podania przyczyny, co oznacza, że nie każde zgłoszenie na wymiankę zostanie przez nas zaakceptowane; po wymiance świątecznej powstała nasza prywatna „czarna lista” osób problematycznych.


W podziękowaniu za udział w wymiance spośród osób, które się zgłoszą wylosujemy jedną i wykonamy dla niej prezent-niespodziankę.

Serdecznie zapraszamy do zabawy;))

29 komentarzy:

  1. Witam,
    zapisuję się na kolorową wymianę.
    Pozdrawiam
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz jestem...pewnie moj adres masz :) Ciumki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło wspominam wymiankę świąteczną więc na kobiecą tez się zapisuję :) Buziaki serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza zabawa zorganizowana przez was dostarczyla wiele radosci ,wiec zapisuje sie z wielka przyjemnoscia,,,,,,,Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja kolejny raz z chęcią się zapiszę :) Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracy dużo,czasu mało, ale taka wymiankowa maniaczka jak ja nie może odpuścić udziału w tej fajnej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochote sie dopisac... Oj mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, krótki termina ale nie mogłam się powstrzymać ... dopisuję się do wymianki

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielka przyjemnościa zapisuje się na Twoją wymiankę:)
    Pozdrawiam cieplutko:

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To i ja zgłaszam się ponownie. Poprzednia wymianka była super zabawą:))

    OdpowiedzUsuń
  12. och jaki fajny temat wymiankowy
    oczywiście się dopisuję do listy chętnych

    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja też chcę się zabawić :)
    Wymianki uwielbiam - są świetną zabawą, i mimo to, że czasu mało, to na to zawsze go trochę 'wyskrobię' :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja też chętnie się przyłączę :) Już wysyłam adresik i wszystkie inne dane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się bardzo bardzo chętnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiałam się, czy podołam z terminem, ale skusiłam się - chętnie wezmę udział. Pozdrawiam. Aga

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja się dołączę! Mam nadzieję, że nie jestem na czarnej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja się zapisuję do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się do zabawy, o takim fajnym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  20. TO ja też poproszę o dopisanie do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatni dzwonek, ja też się zgłaszam. Zwłaszcza że temat bardzo przyjemny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja zgłaszam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ żałuję że tak późno trafiłam na TWÓJ blog :(.Pozdrawiam i zapraszam do mnie.http://zdnakuferka.blogspot.com/2011/02/moje-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  25. No to się spóżniłam szkoda lubię wymianki

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mi żal, że tak późno tu trafiłam i sie nie zapisałam :(
    Zapraszam do mnie na cukierki,
    http://orsynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo