czwartek, 27 września 2012

Emaliowane stare tabliczki z numerami i co z tego wyszło.

Stare emaliowane tabliczki- no marzenie- po.prostu, ale nigdzie nie mogę ich dostać. Jak się gdzieś pojawią to ja się za późno obudzę. No i ceny mają wysokie a ja przecież tonę potrzebuję,bo wszystkie koszyczki trzeba ponumerować,poduszki, woreczki,ech.... No i trzeba było wykombinować:)) Dzięki uprzejmości M. (jeszcze raz dziękuuuuję) dopadłam do takiej fajniutkiej maszyny,która potrafi wydziergać numerek. No a żeby nie był zwykły, tylko taki rasowy:)) no to wymyśliłam sobie tak:





Jeśli ktoś ma ochotę  to zapraszam do Lawendowa

41 komentarzy:

  1. I oto chodzi żeby nie dać się ceną i same wymyślamy inny sposób ..
    Fajne , na razie nie mam pomysłu na nie , ale przypuszczam że znajda się chętni ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że moja maszyna nie ma opcji haftowania. A jaki jest koszt przesyłki?

    OdpowiedzUsuń
  3. przykładowo 3 numerki priorytet: 4,15zł
    ekonomiczna: 3,75zł

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te numerki! Byłam przekonana, że są emaliowane!! A jeśli ktoś zainteresowany to takie emaliowane można kupić na Allegro, wyglądają tak: http://howshemakesit.blogspot.com/2012/04/cyfrowa-komoda.html XOXO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda,ale chyba zły link podałaś,bo taka strona nie istnieje.. Cieszę się,ze numerki Ci się podobają.Pozdrawiam.

      Usuń
    2. ok, spróbuje jeszcze raz : http://www.howshemakesit.blogspot.com/2012/04/cyfrowa-komoda.html

      ten działa

      Usuń
  5. JEJKU !! Boskie !! Muszę je mieć !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Ci się podobają,bardzo dziękuję:)

      Usuń
  6. Jaki genialny pomysł! Jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ stylowe te etykietki, pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i kolejny fantastyczny pomysł :) Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! Bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super! Moja maszyna chyba to umie, bo jest jakaś wypasiona - tylko ja nie. A nie napisałabyś krok po kroku jak to zrobić i jaka to czcionka żeby mieć wzór?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, krok po kroku niemożliwy- bardzo mi przykro,bo maszyna pożyczona:( czcionka autorska,bo sama ją projektowałam w programie maszyny. Spróbuj odszukać w sieci instrukcję do swojej- ech zazdraszczam,że takową posiadasz:)) myślę,że znajdziesz tam co i jak trzeba zrobić. Trzymam kciuki i pochwal się koniecznie swoimi projektami. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. jasne jak już dojdę jak to się robi to dam znać - ale znając mój talent nie szybko mi wyjdzie tak ładnie

      Usuń
    3. Nie poddawaj się,na pewno się uda:))

      Usuń
  12. no cudne wprost! i faktycznie rasowe:))

    OdpowiedzUsuń
  13. super te numerki! Ty to masz pomysła na wszystko. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, bardzo pomysłowe i stylowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj, jestem u Ciebie pierwszy raz i widzę tu tyle cudowności.Nie wiem na które zdjęcie mam patrzeć, piękne rzeczy robisz, masz wielki talent!!! będę tu zaglądać częściej. dziękuję także za piękny komentarz na moim blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykle mi miło.Dziękuję za ciepłe słowa. Komplement od takiej Artystycznej Duszy jak Ty to prawdziwe wyróżnenie.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  16. Wspaniałe i stylowe:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję kapitalnych pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tabliczki cyferkowe sliczne,vintagowe i do tego wielce pożyteczne!Pasują do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł. Pamiętam jak próbowaliśmy zamówić elipsoidalną tabliczkę na drzwi mieszkania, żeby było bardziej elegancko i subtelnie, to po usłyszeniu ceny przysiedliśmy. No i drzwi nadal przypominają wejście do schronu. Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Margarytka, etykiety wykorzystałam też do ozdobienia segregatorów, naszyłam na ręczniki etc Sprawdzone i uniwersalne. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za ciepłe słowa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo