wtorek, 17 lipca 2012

CANDY

Mam dla Was coś wyjątkowego, stołeczek stylizowany na Ludwika:)
Jeśli ktoś ma na niego ochotę to zapraszam serdecznie na moje pierwsze CANDY



Co trzeba zrobić?
1. Zgłosić chęć udziału w Candy pod tym postem.
2. Być obserwatorem mojego bloga.
3. Opublikować na swoim blogu wiadomość o moim candy-
  w widocznym miejscu (najlepiej na bocznym pasku) z krótkim opisem

Stołeczek jest "naszym dziełem" po raz pierwszy razem z moim kochanym N. postanowiliśmy nadać mu nowy look . Poprzedni był FATALNY!!! Zrezygnowałam nawet ze zrobienia mu zdjeć-brrrr. Ozdobiony transferem i postarzony zyskał nowe oblicze. Może się Wam spodoba- nie jest jednak doskonały- to nasza pierwsza próba. Mam jednak nadzieję,że spodoba się nowemu właścicielowi

A TU jeszcze jedna niespodzianka dla zainteresowanych zapraszam:))

PS.
Zdradzę Wam jeszcze,że za jakiś czas bedzie można wygrać "coś" do stołeczka:)
A teraz zapraszam TU

176 komentarzy:

  1. Witam :)
    Ja mam wielką ochotę :):):) Stołeczek idealnie pasowałby do mojego przedpokoju :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stołeczek boski więc się po niego ustawiam ,obserwatorem już jestem od jakiegoś czasu i zapraszam na moje Candy,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, to ja to ja już go widzę u siebie:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje klimaty super...)))) bardzo grzecznie ustawiam się w kolejce ....Serdeczne buziaki pa...pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze !!!! Obiecałam sobie, że już nie będę brała udziału w Candy, bo i tak nigdy nie wygrywam, ale jak tu przejść obojętnie koło taaaakiej nagrody!!!! No więc cóż... staję ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej ale jest śliczny! Mój domek cały czas jest w trakcie remontu i ciągle brakuje miejsc do siedzenia i taki stołeczek byłby idealny:) może szczęście dopisze... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie tu zostanę :)
    Stołeczek jest cudny pasowałby mi do mojego przedpokoju.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się;]
    Obserwuję jako: Miki88
    a banerek dodany na Moim blogu :http://czarnamiki.blogspot.com/

    Boski stołeczek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Stołeczek marzenie!!! mmmmmm...się rozmarzyłam:) Stoję twardo w kolejce i liczę na łut szcześcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna nagroda :) ach wygrać to cudo echhh chciałoby się

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny...marzenie ale zawsze można spróbować szczęścia...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mogę tego przegapić, zapisuję się!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. slicznie przeobrażony:)chętnie go przygarnę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest ! taki żeby koło łóżka go postawić i z przyjemnością siadać i się ubierać w pończochy :P ustawiam się karnie w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, jaki świetny stołeczek!!!
    Z wielką chęcią zapisuję się do kolejki, może, może..... uda się go wygrać?!

    pozdrawiam
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  16. oj oj... prześliczny stołeczek :)

    też mi się taki marzy :)

    także zgłaszam się z ogromną ochotą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam
    I ja przystanę w kolejce;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie stanę w kolejce
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam wielką ochotę :D
    więc ustawiam się w kolejce; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Już go widzę w przedpokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też chętnie się ustawię w kolejce, pięknie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stołeczek przepiękny,myślę że szybko by się zaaklimatyzował w moim pokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam serdecznie:) Przepięknie tu u Ciebie. Chętnie zapisuje się na Candy:)
    Pozdrawiam
    Bogna

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny... Chętnie zapisuję się na Candy... zwłaszcza, że jestem w trakcie poszukiwań mebli na nowe mieszkanie... ah marzenie:) Pozdrawiam serdecznie Karolina z niemazaco.pl P.S. Zapraszam również na moje letnie Candy :) (http://niemazaco.pl/?p=557)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja poproszę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stołeczek boski. Wchodzę do gry.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny stołeczek ... Spróbuję szczęścia ...

    OdpowiedzUsuń
  29. ...i ja chętnie go przygarnę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny!:)
    Zapisuję się.:)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. przepiękny, pisze się na niego

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudeńko! Jestem i ja w kolejce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Idealnie pasuje do mojej sypialni:)Ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Choć mam w podobnym stylu podnóżek to na taki stołek , mam wielką ochotę i chętnie go przygarnę ..

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiekny, cudny. Moj maz az zaspiewal z zachwytu. On uwielbia takie rzeczy. Moze uda sie zrobic mu prezent urodzinowy :) Zglaszam sie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Moja maleńka sypialnia chętnie przygarnie stołeczek. Zgłaszam się do zabawy i już biegnę po szpuleczki z tasiemkami i wieszaczek. pozdrawiam i zapraszam na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj
    Krzesełko jest śliczne, ustawiam się w kolejce, może to do mnie uśmiechnie się szczęście
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Stołeczek pyszny! Zatem stoję grzecznie i czekam na szczescie.I zapraszam tez do siebie na cukieraski:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Stołeczek w moim stylu:):):)
    Zapisuje się po niego:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Nagroda cudna, przecudna, dołączam do udziału w candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. wpisuję się z wielką chęcia i cicho liczę na wygraną :-)
    pozdrawiam słonecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. ja zapisuję się z prawdziwą nadzieją na tą piękną zdobycz :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. 44.piekny nr. i mebelek:))..:))))stoje jak nic...

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękny prezent!! Już staje w ogonku:)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Jest śliczny...przydałby się taki dla samego wyglądu:-)

    OdpowiedzUsuń
  46. cudny stołeczek może mi szczęście dopisze, więc na candy się zapisze :)

    OdpowiedzUsuń
  47. jejku jaki on piękny... pasowałby do mojego przedpokoju idealnie!:)))
    już mi się marzy
    jestem chętna
    pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  48. ja sie zglaszam i to pedem!!
    Rodzice by sie ucyeszyli z takiego prezentu,
    baner bedzie zaraz na blogu

    www.dziewczynaaraba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ślicznie wyszedł. Znam te metamorfozy i fakt, że często pierwotne wcielenia nie zasługują na fotki.

    OdpowiedzUsuń
  50. Stołeczek wygląda idealnie. Zgłaszam się po ten śliczny prezent!Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny ! Staję! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  52. jestem i ja choć nie liczę na szczęście. Nie to, żebym pesymistką była. Tak mi się ten stolik podoba, że wolę być miło zaskoczona niż niemiło rozczarowana...

    OdpowiedzUsuń
  53. Stołeczek przepiękny!!! spróbuję szczęścia :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękny, zakochałam się w nim więc pozwolę sobie grzecznie ustawić się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się do zabawy i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowny stołeczek.:) chyba będzie mi się śnił po nocach:) Zapisuję się do rozdania;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudeńko-marzenie :)byłoby wspaniale mieć taki :)
    Staję grzecznie w kolejce i czekam z niecierpliwością na losowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. chcę, chcę, chcę :)
    zapisuję się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  59. oczywiście,ze staję w kolejeczce i zaklinam swoje szczęście, czarujęco tchu w maśle, czary, mary, wygrywa piecyk hi hi,, zapraszam cię do odwiedzenia Piecuchowa.

    OdpowiedzUsuń
  60. O, tu jeszcze nas więcej.Przystepuję z wielką ochotą- dla mnie to też jest pierwsze candy w losowaniu którego biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  61. Wspaniały!!! Więc i ja się chętnie zapiszę :-) Pozdrawiams serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  62. bardzo chętna jestem :)
    pozdrawiam
    http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudo. Ustawiam się w kolejce :)
    I przy okazji zapraszam do mnie na pierniczkowe rozdawajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudowny stołeczek! Z wielką checią zgłaszam się do zabawy i za chwilę dodam u siebie bannerek :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. I would like to win these beauties.
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  66. Jeszcze mnie tu nie ma? Stołeczek w sam raz do mojego królestwa ;-)! Pozdrawiam serdecznie
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Ustawiam sie kolejce i zapraszam na moje Candy:)))

    OdpowiedzUsuń
  68. Mamy rok smoka, a to moj znak...moze bede wiec miala odrobine szczescia. Taki "ludwiczek" by mnie bardzo ucieszyl :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Przecudnie Wam wyszedł ten taborecik :) z chęcią go przygarnę - już go sobie wyobrażam w mojej sypialni :) po dzisiejszym pechowym do granic możliwości dniu może akurat mi się poszczęści ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  70. zgłaszam się :) cudo...
    pozdrawiam :)
    http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja również się ustawiam w kolejce :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. ustawiam sie i ja i zapraszam do siebie na candy!

    OdpowiedzUsuń
  73. Spróbuję i ja powalczyć, bo stołeczek jest cudny!
    POZDRAWIAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  74. Stołeczek mega romantyczn. Myślę, że odnalazłby się świetnie w mojej sypialni. Spróbuję szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  75. Jest super! Zgłaszam się;)
    Jakby co mój blog to modelinamis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się! Jest brakującym ogniwem mojej toaletki :)

    OdpowiedzUsuń
  77. woow!
    amazing!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  78. Ale Was tu duuużo!! Z wielką przyjemnością wezmę udział w Twoim candy,jeśli pozwolisz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczny ludwiczek, też ustawiam się w kolejce, chociaż, mam z tym problem, bo albo komputer mi wysiada, albo nie mam zasięgu... No cóz, do trzech razy sztuka...

    OdpowiedzUsuń
  80. zgłaszam się
    Baner http://ja-czyli-ada.blogspot.com/2012/07/candy_8609.html

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudny stołeczek . Mam na niego chrapkę niczym bocian na żabkę :D Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Z przyjemnością dołączam do zabawy =}
    Pozdrawiam cieplutko

    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. witaj,
    trafiłam yu dzieki informacji o candy na innym blogu. Z miłą chęcia stanę w kolejce, może mi dopisze szczęście- chciałabym bardzo;) Pasowałby do mojego stoliczka na tak samo wygietych nóżkach.
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękny stołeczek - ustawiam się w tej długaśnej kolejce i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Przedłużam ogonek i puszczam reklamę oraz banerek tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Też się zgłaszam. Piękny stołek!

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się:)
    Dodałam do obserwowanych
    Dodałam baner
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. To i ja staje w kolejce, piękne dzieło !!!!

    OdpowiedzUsuń
  89. Dzięki candy znalazłam Twój blog i bardzo się z tego cieszę - chętnie dodaję cie do znajomych - liczę że i ty zostaniesz moją znajomą w rewanżu - zapraszam serdecznie i pozdrawiam - idę pozwiedzeć resztę zakamarków u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Chętnie wezmę udział w zabawie i ja :-)

    Pozdrawiam serdecznie
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  91. jeju.... Piękności!!!! ustawiam się w kolejce. Może tym razem dopisze mi szczęscie...

    OdpowiedzUsuń
  92. Jak zwykle na ostatnią chwilę... ;)
    Zgłaszam się po piękny stołeczek :)
    Obserwuję, a banerek jest tu: http://chatazodzysku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Ustawłam się w kolejce .jest śliczny.
    Zapraszam na candy do fiżki.

    OdpowiedzUsuń
  94. Oj prawie by mnie pominęło:(
    staje w kolejce na szarym końcu:)i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Stołeczek jak marzenie! Także moje...
    pozdrawiam
    marta z ohmyhome.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. ojej wlasnie takiego siedziska potrzebuje do sypialnianego biurka (ktorego nota bene jeszcze nie mam!!!)
    staje grzecznie w kolejce
    buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  97. Jejku jaki piękny stołeczek - zakochałam się, mam nadzieję, że dopisze mi szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  98. Ochota na wygranie takiego cacka bardzo duża, ustawiam się i liczę na lud szczęścia :)

    P.S. Zapraszam także do siebie na candy :)
    http://oszyciu.blogspot.com/2012/07/niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  99. stołeczek jest przepiękny i bardzo by mi pasował! Z przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  100. zgłaszam się do zabawy.
    mój blog: http://darmow.blogspot.com
    e-mail: cisowianka20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Fantastyczny stołeczek!!! Ustawiam się w kolejce :)))

    OdpowiedzUsuń
  102. Cudny! staję w kolejce:) pingwinka1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Jest śliczny i ma duszę;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. chętnie dołączę do obserwatorów i równie chętnie przygarnę stoliczek :)
    link do mnie :http://eemdoubleu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. dołączam także:)
    taborecik przecudny, chcialabym taki na moje zblizajace sie urodzinki:):)

    udostepnilam banerek na blogu: www.goga91.blogspot.com (w pasku bocznym).

    OdpowiedzUsuń
  106. Tutaj też się zapisuję z wielka przyjemnością:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  107. chętnie sie zapisuję. Wspaniały stołeczek!pasuje do mojej sypialni.
    pozdrawiam
    Ewa
    http://przytulnydom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Ależ piękności... Choć nadzieja nikła, to i tak stanę :)

    OdpowiedzUsuń
  109. z wielką nadzieją i z miłą chęcią staję w tej długiej kolejce po to cudo. Jest rewelacyjny!!

    OdpowiedzUsuń
  110. Piekny stołeczek! I ja ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  111. Idealny do mojej toaletki by był, rozmarzyć się można .. :) chętnie spróbuję swojego szczęscia.
    Cudowny szablon!

    OdpowiedzUsuń
  112. Nie powiedziałabym, że to pierwszy...jest prześliczny i taki romantyczny, aj, gdyby mieć tak chociaż troszkę szczęścia :) zgłaszam się również :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Ustawiam się w kolejce i trzymam kciuki! Obecny wygląd stołeczka to świetny pomysł.. bardzo mnie kusi nagroda :-) pasowałby do mojego korytarza.. Marzenie. Pozdrawiam słonecznie
    galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. "Nie mam żad­nych ta­lentów - prócz na­miętnej ciekawości", owa ciekawość zaprowadziła mnie do Ciebie.. Wielką byś mi radość uczyniła upominkiem swoim. Zatem chętnie udział wezmę w przedsięwzięciu Twoim. Sama trochę bloguje ale tak nie inspiruje,a wyroby Twoje są nietuzinkowe. Gdy szczęście wybierze a los wspomoże przyjmę Twe dary w ogromnej pokorze. p.s. czyli, że zainteresowana jestem! Warunki spełniłam!

    OdpowiedzUsuń
  115. Zgłaszam się

    o-mnie-i-o-niczym.blogspot.com

    e-mail: werka_uk2000@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Zapisuję się koniecznie ;)
    http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Oj, jaką ja mam na niego ochotę...ach,tylko powzdychać mogę! Cóż,czekam na szczęście,może akurat...pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Zapomniałam o banerku-już naprawiam

    OdpowiedzUsuń
  119. Losowanie w dniu moich urodzin, jakze byloby cudnie, gdyby to mi sie poszczescilo :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Kolejka długa, podziwiam dziewczyny z takimi talentami jak Ty. Może szczęście mi dopisze, choć bardzo wątpię. Maja
    pirx1948@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Piękny stołeczek, chętnie się po niego ustawię w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  122. Sliczny stoleczek, zapisuje sie:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  123. Ustawiam sie w kolejce :)

    Zdjęcie podlinkowane na blogu o quillingu :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Zapisuje się .
    http://nutinkowewypieki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. zgłaszam się
    artystyczneserce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. Piękny :) zgłaszam się
    banerek na http://rozanewzgorze.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  127. O rety! takie candy to już prawie rozpusta :))))
    Nie mogę się oprzeć , cudo!

    OdpowiedzUsuń
  128. Cudny, idę zareklamować u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  129. no po prostu muszę... stołek o takich nogach jest moim marzeniem od lat... a jeszcze to piekne pokrycie....będe sobie marzyć po cichutku.
    Pozdrawiam serdecznie
    PS. poszwendam sie tu troche przy okazji♥

    OdpowiedzUsuń
  130. Też się ustawię w kolejce;) Z myślą o tym, że to dla mojej Laurci... może przyniesie mi szczęście;)

    OdpowiedzUsuń
  131. piękny :) z chęcią bym go u siebie widziała :)
    zatem się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Choć kolejka bardzo długa, to i ja się ustawiam po to cudo :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Piękny stołeczek i reszta też. Dużo rywali, ale może pierwszy raz mi się poszczęści. Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  134. Bardzo chętnie wpisuję się do zabawy... choć tyle chętnych wiem szans żadnych nie mam ale co tam :)
    Ps, świetny blog będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Witam serdecznie i podziwiam z ukrycia cuda, które tworzysz. Koło stołeczka nie mogę przejść obojętnie... Eh byłby pierwszym porządnym meblem w moim domu...

    OdpowiedzUsuń
  136. Zgłaszam się.
    email: ania1595@gmil.com
    pasek boczny jest: styleeworld.blogspot.com
    jestem obserwatorem: Ania xD

    śliczny stołeczek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  137. O kurczaki!!!Jakie cudo!!Idealnie by mi pasował!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  138. O i ja też ustawiam się w tej kolejce ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  139. zapisuję się :)
    śliczny jest ! idealny do mojego pokoju !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. informacja o Candy w stronach u góry bloga. :)

      Usuń
  140. Prawdziwe cudeńko - i piękny duet stworzyłby z moją czekającą do renowacji toaletką, dlatego bardzo chętnie ustawię się w ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  141. witam i bez ogródek powiem, że jak wszyscy tutaj i ja mam na niego wieeeeeeeelkąąąąąąąąąąąąąą
    ochotę:)) więc czym prędzej się zgłaszam:)
    banerek na moim blogu:

    benkowo.blogspot.com

    szybciutko dołączam do obserwtorów i napewno będę zaglądać!!!
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  142. I ja się przyłączam ;)
    http://bieloneroznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. Ja też ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam Gałązka :)

    OdpowiedzUsuń
  144. TABORECIK JEST SUPER. NIE UKRYWAM ŻE FAJNIE BY SIĘ WKOMPONOWAŁ U MNIE. SUPER.

    OdpowiedzUsuń
  145. Ach jaki sliczny drobiazg!!Bardzo mi sie podoba dlatego chetnie sie tutaj zapisze :-)

    OdpowiedzUsuń
  146. Mój taboret stoi w kuchni w opłakanym stanie, a Twój stołeczek jest taki śliczny :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  147. cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudo
    leże krzyżem żeby losowanie było sprawiedliwe i wypadło na mnie hihihhi

    no sie tu rozgoszcze jesli mozna

    m

    OdpowiedzUsuń
  148. Cudny stołek. Już widzę go u siebie w pokoju... pasuje idealnie. ;)

    Zgłaszam się!

    http://kreatywnie.folog.pl/2012-08-23/candy_w_lawendowie_

    OdpowiedzUsuń
  149. Zapisuję się na ten stołeczek! Już zamieszczam informację. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  150. Стул просто загляденье! С удовольствием поучаствую! Ссылка справа http://marynabairak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. Piękny jest bardzo by pasował do mojego mieszkania :P
    baner po prawej stronie bloga pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  152. Doskonały. ^^
    Obserwuję jako Ana, baner na http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  153. świetny stołeczek, zapisuję się na candy widzę że chętnych bardzo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  154. och jeszcze zdążę się załapać i kto wie?:)

    OdpowiedzUsuń
  155. Chciałabym mieć takie cudo w moim pokoiku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  156. idealny do pokoju mojej mamy... Meble ma rowniez w tym stylu ale ciut brakuje, a stoleczek idealnym bylby dopelnieniem, a juz nie dlugo maja rocznice slubu, idealny prezent :) Obserwuje jako ilapop. blog http://kreatywnymokiem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  157. Cudny :) Ustawiam się w tej długaśnej kolejce po to Cudo ;)
    ~Tildowa mama :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Cudne krzesełko :) Mam nadzieję, że mi się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  159. Ugh jaka koleja, a ja przez te moje wyjazdy bym przegapiła jak nic. A tak hop! na koniuszek kolejeczki póki można

    OdpowiedzUsuń
  160. Wow jak kolejka, ale wcale się nie dziwię bo cudeńka oferujesz. Więc i ja z wielka przyjemnością ustawię się w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  161. jejku ,śliczności , już go widzę jako prezent dla córci, podziela naszą miłość to takich cudenek, pozdrawiam serdecznie i zapraszam na CANDY do mnie , będzie mi niezmiernie miło

    OdpowiedzUsuń
  162. Ja też się zapisuję chętnie.Śliczny taborecik.Jeden już mam w salonie a drugi zabrałabym do sypialni :))))
    Zapraszam na moje candy http://vintagelover1.blogspot.com/2012/08/candy-candy-candy-z-okazji-5000-wejsc.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paskudka- bardzo mi przykro,ale termin już minął. Zapraszam na kolejne.Pozdrawiam.

      Usuń
  163. Jest w 100% w moim stylu:) Marzę o takim:) Niedawno założyłam bloga i chyba i ja zorganizuję jakieś jesienne Candy:)) Jak znajdziesz chwilkę zapraszam do mnie http://oneroomflat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  164. Ah .... kocham takie meble, patrze na kolejke, ale .....jesli nie spróbuje to będe żałować.....kto wie.....może ozdobi własnie mój dom:)

    Pozdrawiam
    miłośniczka shabby chic - isza z deco-szuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh tak się zapatrzyłam, że az mi się 08 z 03 pomyliło no i rok, wciąz tkwie w 2012:) Ale dzięki temu trafiłam na ten blog i własnie zwiedzam jego strony:)

      Usuń
  165. ochotę też mam wielką na to cudo, więc dopisuję się do zabawy :)

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo