środa, 29 grudnia 2010

Wyzwanie #16 - Gosia

Nie miałam jeszcze okazji wziąć udziału w wyzwaniu Twórczego pokoju. Kiedy dziś rano zajrzałam na stronkę, musiałam, musiałam! zrobić kartkę. To było jak grom z nieba. Super wytyczne,które nie dały mi spokoju i powstała karteczka dla mojego kochanego N.

Troszkę gorzej było ze stroną techniczna, zbliżenie ukazuje całą prawdę o kleju na gorąco, czy ktoś wie czym precyzyjnie przytwierdzić drut do kartki? Pomocy!!!





Domki -scrapiniec, drut i kółka - sklep budowlany, papier- ILS + czerpany, napis- łodyżki od widocznych kwiatków z Magdowo.pl, papier ryżowy do decoupage z Mpiku. Czerwony akcent Rayher

10 komentarzy:

  1. Hmmm...
    Czym profesjonalnie przytwierdzić nie wiem, że klej owy ma to do siebie że można go na bardzo cieniutko rozciągnąć.
    Swoja drogą ja tu nie widzę nie dociągnięć, może dlatego że gdzieś okulary zostawiłam ;), a tak na serio bardzo mi się podoba Twoja praca.
    A przy okazji jeśli mogę zaprosić tu: http://arteemid.blogspot.com/ jeszcze dziś będzie dostępne candy w dwóch wersjach - więc zapraszam pod wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się tam podoba. Bez względu na klej na gorąco, którego nota bene nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest! Bardzo pomysłowa, a niedociągnięć nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka,
    dziękujemy za udział w wyzwaniu
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. super jak zawsze u Ciebie :-) bardzo mi się podoba ten pomysł !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna kartka! Niezwykle urocza :) Świetny pomysł, b. mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo