środa, 15 grudnia 2010

Moje projekty dla Magdowo.pl

Witam was kochani przedświątecznie. Zabiegana, tak jak chyba każda z nas w tym przedświątecznym zamieszaniu, poczyniłam kilka prac dla Magdowo.pl. Kartki świąteczne i notesiki, które trafiły już do nowych właścicieli.







Kawałek wstążki, delikatne piórka, koraliki, krople akrylowe  i już pachnie świętami;))

 ******************************************************************************

 Przy powstawaniu Tiramisu udział brały delikatne białe kwiatki z Magdowo.pl  

Tą kompozycję rozświettlają żółte kwiatuszki, Tu znajdziesz różne dodatki, które z powodzeniem możecie zastosować przy swoich kompozycjach. 


 No i jedne z moich ulubionych, plastyczne i delikatne. Po prostu hortensje  

 Zapraszam Was serdecznie do obejrzenia zimowo- świątecznych inspiracji na BLOGU Magdowo.pl

9 komentarzy:

  1. Śliczne:) W stylu, który bardzo do mnie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, wyjatkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne projekty, bardzo mi się podobają w szczególności kartki świąteczne po prostu boskie :D. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe kartki... za każdym razem, gdy Cię odwiedzam zaczynam się obawiać, że wciągną mnie kolejne ręczne fascynacje... zauważyłam w szkole, że to naprawdę jest zaraźliwe:)
    moc serdeczności w ten mroźny wieczór!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana jakie te karty sa piekne, zachwycona jestem absolutnie.
    Masz talent do pracy z papierem.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już podziwiałam je dziś na stronie Magdowa, ale są tak piękne, że można się nimi zachwycać bez końca. Tiramisu mnie urzekła, a ta świąteczna z piórkami podsunęła mi pomysł jak wykorzystać te moje zalegające w pudle piórka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne karteczki i notesiki...cudo!Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne prace :) jak zawsze dopracowane w kazdym calu

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne,,,swiateczna przepiekna!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo