środa, 29 grudnia 2010

Podsumowanie wymianki świątecznej

Dziewczyny! Spisałyście się na medal!!! Wszystkie paczuszki dotarły a to najważniejsze. Na samym dole pokaz slajdów Waszych pięknych prac. (kilku brakuje, zostaną wstawione po 3 stycznia z przyczyn czysto technicznych). Nie obyło się bez kilku nie porozumień, ale zostały wyjaśnione i mam nadzieje, że wszyscy dobrze się bawili. Bożenka już szykuje nową wymiankę, niedługo szczegóły;))
 Jeszcze raz dziękujemy Wam za zabawę i zapraszamy wkrótce
na kolejną ;))
 





10 komentarzy:

  1. ja również dziękuję za możliwość udziału w wymiance - jestem po niej przeszczęśliwa!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie brałam udziału, ale upominki obejrzałam. Świetne! Czekam na następną wymiankę, jestem chętna już :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Była świetna zabawa; dziękuję za możliwośc udziału!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dziękuję za wspaniałą zabawę !
    To była moja pierwsza wymianka i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    z niecierpliwością czekam na następną :)
    pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego naj naj w Nowym Roku :)
    gina

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje za swietna zabawe! Ja ze swojego prezentu jestem ZACHWYCONA!!! Juz sie pisze na kolejna wymianke!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabawa była świetna, już czekam na następną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za mozliwosc udzialu w "przepysznej zabawie",,,,,obdarowana zostalam super "niespodzianka".Z przyjemnoscia zabawie sie poraz kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uczestniczyłam z czystą przyjemnością! Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo nas cieszą Wasze pozytywne komentarze, Bożenka już ostro pracuje nad kolejnym regulaminem. Buziaki i miłego dnia Wam życzymy;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wymianka była świetna, co prawda czasu miałam nie wiele i niestety gorący okres w pracy przeszkodził mi do końca rozszaleć się nad swoim wytwórstwem wymiankowym, ale i tak bawiłam się przednio:]
    A prezencik dostałam niesamowity :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo