sobota, 18 grudnia 2010

Święty Mikołaj!

A jednak! Mikołaj istnieje. Po raz drugi w tak niedługim czasie przyszło mi doznać tego wspaniałego uczucia. Niedowierzanie wymieszane z ogromną radością. Dostałam paczuszkę, dostałam od Brydzi! Kochana dziękuję Ci z całego serca. Nawet nie wiesz jak bardzo mnie ucieszyłaś. To był wyjątkowo ciężki dzień a tu TAKA niespodzianka! Jesteś niesamowita!!! Dziękuję Ci !!!!

Jestem szczęśliwą posiadaczką klimatycznego bożonarodzeniowego nastroju! 

 Prześlicznie zapakowany,pachnący cynamonem, aż żal było otwierać.
Piękne życzenia i śliczna karteczka 

  Tak właśnie prezentuje się imitacja mojego kominka, dzięki Brydzi

Od Gosi dostałam tildę,ale moje Dziecię zabrało ją do swojego pokoju i nijak nie mogłam jej odzyskać;)) dlatego nie ma jej na kominku;))



6 komentarzy:

  1. Piękne prezenty od mikołaja, tylko pozazdrościć :). Kominek prezentuje się świetnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No ba, jasne ze Mikolaj istnieje, tez sie o tym przekonalam :) slicznosci dostalas, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak,Mikołaj istnieje:))Piękny prezent otrzymałaś:)Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne prezenciki, a opakowanie bajecznie az zal rozpakowywac:-)
    Usciski sle

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! A ja też dostałam cudowny prezent. Pochwalę się jak uporam się z tym wszystkim wokół;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny prezent i i dekoracja "kominkowa"super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo