środa, 13 lutego 2013

CARD LIFT - kartka Alexandry

To mi Aleksandra "dała popalić" Nijak mi nie szło. Zdecydowałam się mimo wszystko pokazać tu swoją pracę. Dlatego,ze uświadamia mi to,że daleko mi do Dziewczyn biorących udział w zabawie u KI.Muszę więcej nad tym pracować a dzięki wyzwaniom uczę się.Tym razem skutek marny,ale uwierzcie w mojej głowie moja interpretacja jest ;) piękna-hihi

Aleksandra Wyzwanie było mega interesujące, miałaś świetny pomysł

Tu moja interpretacja




A tu kartka Alexandry


Czekam co też Dziewczyny szykują na przyszły tydzień:)

A tak w ramach rekompensaty moich bazgrołów kilka fotek miłych dla oka:)



Poproszono mnie o przygotowanie w maju oprawy komunijnej. Zaczęłam od próbnych ciasteczek w sylu angielskim. Jak na pierwszy raz myślę,że całkiem nieźle wyszły :)





17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. aha juz jest cudności pokazałas :) pyszne ciasteczka i z jakimi szczegółami :)

      Usuń
  2. Coś bloger zaszwankował i w trakcie mojego pisania post został opublikowany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest bardzo ladna. Zdjecie naprawde mile dla oka. Ciasteczka sa wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje prace jak zwykle zachwycają:))

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę sie, że mimo wszystko nie zniechęcasz się ... "bawiąc się" uczymy się i to jest najwspanialsze ...

    interpretacja moim zdaniem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwie prace świetne! W różnych stylach, a pomysły... Wow. Czego się bać? :) P.S. to są naprawdę ciastka? Wow po raz kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no super interpretacja...moja to słodka baaardzo...ale twoja- super klimacik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa interpretacja :) i jakie śliczne ciasteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka , korone taka też udało mi sie zakupić choc dalej szukam wiekszej ,,Ciastka , swietny pomysł ,,

    OdpowiedzUsuń
  10. Te ciasteczka cudne- świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam jeszcze raz podziękować za tkaninę wygraną na Turkusowym Hamaku :) udało mi się wykroić z niej kawałek i uszyć poduszkę :)
    http://pudelkoemi.blox.pl/2013/02/Poduszka-szara.html
    Reszta też się nie zmarnuje, chociaż nie wiem jeszcze co z niej powstanie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pociąg śliczności - chyba odgapię pomysł, bo idę na urodziny do małego kolejarza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pociąg... ale ciasteczka to dopiero majstersztyk...

    OdpowiedzUsuń
  14. strasznie mi się podoba ta interpretacja - ma niesamowity klimat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo