niedziela, 21 listopada 2010

Pobaw się z nami w blog hop candy!

Witajcie kochani, zapraszam do Szuflady po wspaniałe nagrody, znajdziecie tam też wszystkie wskazówki  
dotyczące naszej zabawy

Do przygarnięcia ręcznie zdobiona papierowa torebka na prezenty i śnieżynkowe ozdoby choinkowe, po resztę zapraszam do szufladowych Projektantek.
Chesz wygrać szufladowe nagrody przygotowane przez Projektantki? Pobaw się z nami w blog hop candy. Zasady są proste: zacznij swoją wycieczkę od bloga szuflady .Odwiedzając zgodnie ze wskazówkami blogi projektantek – zbierasz literki, z których powstanie hasło. Zostaw na każdym z blogów swój komentarz – ślad po swojej obecności.   Hasło wyślij na podany w szufladzie adres. Jeśli będzie poprawne, weźmiesz udział w losowaniu nagród.

Jeśli trafiliście na mojego bloga w ramach blog hop candy, to następnym blogiem do odwiedzenia jest blog  ArtAmbrozji

Pamiętaj – aby brać udział w losowaniu zostaw swój komentarz pod tym postem :)

124 komentarze:

  1. To chyba wiem jakie będzie hasło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam, zapisałam i dalej poleciałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Melduję, że literkę ma, lecę dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczo tutaj u ciebie :-) literke zapisałam i skacze dalej!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisane- lecę dalej, ale jeszcze tu wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz bardziej zaczyna mi się to podobać:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaznaczam obecność i zmykam dalej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z znalazłam, cudo do wygrania widziałam i lecę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a myślałam, że będzie I ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tu też byłam, lecę dalej, ale jeszcze tu będę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, zapisuję puste miejsce w komentarzach, i lecę dalej, ale jeszcze tu wrócę, fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna zabawa , to biegnę dalej:)
    buziki

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozdrawiam cieplutko i pędzę dalej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna zabawa. Mały detektyw.
    Pozdrawiam.
    Magda - magdowo

    OdpowiedzUsuń
  15. zbieram literkę i hopam dalej

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem, to jak szalona wędrówka po galeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to jestem po kolejną literkę:)
    już mam 4! ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja spróbuję szczęścia w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna torebka na prezenty!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Puk puk można? Jestem i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudna jest Twa twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zabieram literkę i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bawię się wspaniale - literka spisana :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zabieram literke i pedze dalej.

    OdpowiedzUsuń
  25. literka jest, a gwiazdki zrobiłaś piękne! Misterna robota!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejna literka już zapisana. Lecę po następną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmmm, cudowności...a zabawa super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wpadłam po literkę :-)
    Pozdrawiam i biegnę dalej!

    OdpowiedzUsuń
  29. Czwarta "blog-baza" zaliczona!

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczności :)
    Pozdrawiam ciepło i hop po następną literkę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za literkę i zmykam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Melduję się z literką :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne upominki :) Skaczę po następną literkę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuję się:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. PIĘKNA TORBA :)
    NASTĘPNA LITERKA W WORKU

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam literka zapisana lecę dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  37. mam literę :D lecę dalej! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdobyta następna.Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale się trzeba nalatać!! :) Mam kolejną i pędzę dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale tu fajnie... póki co... gonię literki

    OdpowiedzUsuń
  41. Melduję się z literką i uciekam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Taka prosta zabawa, a jednak wciąga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. hop i literka jest, ale na Twoim blogu zagoszczę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Literkę mam, pozdrawiam i idę dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam kolejną literkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. byłam zobaczyłam , podziwiałam , biegnę dalej

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale miło, spotykamy się ponownie. Świetną i oryginalną zabawę wymyśliłyście.
    Literka złapana ... pędzę dalej:))

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna torebeczka.Chwytam literę i biegnę po następną.

    OdpowiedzUsuń
  49. Dzieki za literke! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam literką, ale po za tym widziałam tyle tutaj cudów !!! Super !!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ok mam następną lecę dalej i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Jestem i tu... Przy okazji kolejny wspaniały blog w moim czytniku :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Pozdrawiam goraco i biegne dalej:-)
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  54. No to przykicałam :O)
    I już sobie włączam obserwację, bo widzę, że bardzo duzo do tej pory straciłam.
    Literke przygarniam. Obiecuję się zaopiekowac należycie :O)

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja również tutaj zajrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. literki literki :)
    ja sie hasła jeszcze nie domyślam

    OdpowiedzUsuń
  57. Same pięknosci przygotowałyście!!Piękna ta torebka na prezent!Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  58. dziękuję za literkę... ta torebka jest cudna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Chyba się domyślam jakie będzie hasło :).

    OdpowiedzUsuń
  60. Z najdę wszystkie literki:) HOP la dalej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Pięknie tu! ...ciekawe jakie będzie hasło? więc idę dalej... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. zameldowałam się i lecę dalej , pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  63. robisz cudne rzeczy, gratuluję ....

    OdpowiedzUsuń
  64. zapisuję się i pozdrawiam:) piekne prace!!!:))) BAsia www.maurycjusz.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Dziękuję za literkę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Jestem i lecę dalej! Pozdrawiam!
    PS. Przeglądałam "późniejsze" posty - śliczne wymiankowe prezenty! Zazdrszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Kolejna utalentowana...

    OdpowiedzUsuń
  68. 4 litera zapisana :)

    http://przykubkukawy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękny prezent :)
    Zapisuję się!
    Pozdrawiam,
    Przy-kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Pozdrawiam cieplutko i biegnę po kolejną literkę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo