piątek, 19 listopada 2010

Wymianka świąteczna- przypomnienie

Witajcie kochani, ponieważ pomalutku paczuszki z niespodziankami docierają do celu, przypominamy o wstawianiu zdjęć wymiankowych na bloga i przesłanie ich oraz dowodu nadania do Bożenki-bozena.bozena@poczta.fm Paczki mają zostać wysłane najpóźniej
do  30 listopada 2010  żeby nikomu nie było przykro!!!!
Przypominamy również o dołączeniu do paczuszki jakiegoś elementu ze swoim miastem- widokówka, znaczek, książka itp.
A ja chciałabym podziękować Bożence,za ogrom pracy i serca jaką wkłada w 
logistyczną stronę wymianki.  ;)))


Miłego dnia Wam życzymy
Kasia i Bożenka
 

3 komentarze:

  1. Moja osobka wymiankowa juz dostala :) ...pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje bardzo za mozliwosc udzialu w swietnej zabawie.Prezenty otrzymalam wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasieńko prezent, który otrzymałam jest prześliczny; ja swój mam już prawie gotowy i myślę, że w najbliższy poniedziałek poleci do mojej wymiankowej partnerki.
    Ślicznie dziękuję za wspaniałą wymiankę Tobie i Bożence - wiem jak trudna jest strona logistyczna tego przedsięwzięcia i dlatego uważam, że Bożence w podziękowaniu za Jej trud także prezenty się należą:))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo