środa, 24 listopada 2010

Zimowy domek z kwiecistą nutką.

Bardzo lubię domki, do tego mam jakiś szczególny sentyment. Pewnie za sprawą papieru ILSowego. Papier Marie Antoinette- sam w sobie cudo! Domek zgłosiłam na PS, ale nie spełnił warunków i będzie trzeba poczynić jeszcze jedną karteczkę- tym razem płaską;))

Szablon domku dostępny tu

Zimowy klimat ocieplony ;)) bukietem z Madowych różyczek i koralików. Skrząca tasiemka zygzak posłużyła za zawieszkę i wykończenie daszku na domku.Srebrna świeczuszka nadaje świątecznego nastroju.
 Pod spodem przyklejona jest kartka z życzeniami. Domek zamieszka niedługo u jednej z Was;))) W ramach mikołajkowej niespodzianki.Ponieważ tak bardzo cieszy grono obserwatorów właśnie spośród Nich
 6 grudnia wylosuję osobę do której trafi domek. Serdeczności posyłam.



16 komentarzy:

  1. Wcale nie jest mroźno :)
    Domek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny domek. Bardzo mi się podoba jego delikatność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i utrzymany w super kolorystyce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny domek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, zimowy domek; śliczne dodatki, a papier to rzeczywiście cudo:)
    Pozdrawiam::)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajkowy domek, taki nostalgiczny, jak u królowej Zimy:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. domek spaniały. skojarzył mi się tak jak Edinie - dom królowej Zimy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo