wtorek, 5 lutego 2013

Karnawał w Scrapścinkach

W Scrapścinkach wyzwanie,które idealnie wpisało się w klimat ostatnich dni. Ania miała się przebrać za Śpiącą Królewnę- a ja pod ręką miałam akurat same ścinki- idealnie:)

Nagłówkowałam się co tu zrobić,bo szyć dopiero się uczę. Namęczyłam się okropnie,ale wydziergałam z resztek po królikach maleńką podusię, a z kawałka koronki (jaka została po obszywaniu firanek)- koronę. Taką tycią na czubek głowy:) Dodałam ścinkowego kwiatka z resztek papieru czerpanego i gotowe.

Tak więc zgłaszm "strój" karnawałowy mojej nastolatki na wyzwanie w Scrapścinkach, mam nadzieję,że spełnia wymogi;))



 A tu wersja z ćwiekiem

A tu korona dla mojego małego króla- też ścinkowa:) [ze starej poduszki i skrawka koronki]

Koronkę wykąpałam w krochmalu (w zasadzie też resztkowym-hihi). Miłego wieczoru.


14 komentarzy:

  1. Cudna korona, w sam raz dla mego krolewicza :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te korony :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No korony jak marzenie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka :) A moja muffinka z tego materiału została doceniona. Przesłałam Ci e-maila:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne korony!!!zainspirowalas mnie,trza pogrzebac w koronkach i dla potrzeb foto cos stworzyc.Dziekujemy za udzial w scrapscinkowym wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne!!!Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowe...i efekt genialny
    Brawo!! Brawo!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam za miłe słowa, cieszę się że korona Wam się podoba.Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne inspiracje dla prawdziwej księżniczki i księcia ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu na scrap-ścinkach ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O losie! Super! Podziwiam prawdziwie! Dziękuję za udział w Ścinkowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękności! na to bym nie wpadła :D Dziękujemy za udział w wyzwaniu ścinkowym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo