piątek, 8 lutego 2013

Scrap Map z przymrużeniem oka

Przez przypadek odkryłam stronę z mapkami. Nie mogłam się oprzeć:) A kiedy zobaczyłam prace Dziewczyn z DT, zwłaszcza kartkę Antilight. Nie mogłam się powstrzymać.

To moja interpretacja,którą zgłaszam na mapkowe wyzwanie w Scrap Map . Taka- z przymrużeniem oka.





Ja też jestem ciasteczkowym potworem;)) To takie moje odbicie- co prawda nie jestem jeszcze niebieska, ale po wczorajszej ilości pączków, to kto wie:)) Do zrobienia  karteczki użyłam  płytki do embossingu, wykrojników i wełny.

A za oknem zima , spadł śnieg.A ja już się cieszyłam,że nie przyjdzie. Patrzę więc na moje roślinki i zaklinam wiosenne klimaty. Miłego dnia
Dziękuję Wam ślicznie za wszystkie ciepłe słowa,które zostawiacie. Nie wiecie nawet jakie to ważne i budujące,zwłaszcza teraz kiedy nie jest różowo:)
Spokojnego dnia.

7 komentarzy:

  1. Cudny ciasteczkowy potwór - karteczka w sam raz dla mojego potwora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi fantastyczny ten potworek :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka mnie rozbroiła... No musiałam się uśmiechnąć... musiałam ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko choć... lutowo ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki kuleczek słodki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha - rewelacyjna kartka!! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo