sobota, 9 lutego 2013

5# CHALLENGE - Walentynki- "Miłość jest darem"

Lubię wyzwania, ale tylko takie gdzie są konkretne wytyczne. Stresuje mnie zawsze rozmowa w stylu. "Już ty coś fajnego wymyślisz".. Nie cierpię tego. Fajne dla mnie, nie oznacza fajnego dla Ciebie (Chociaż wówczas Ewcia mówi,że właśnie oznacza) Tym razem projekt miał być dla Jej koleżanki. No i klops;)

Wytyczne- coś fajnego, 15 lecie walentynek, nie kartka

No to danych niezbyt wiele. Pogłówkowałam i wydziergałam to:
I teraz się stresuję,bo nie wiem czy to jest ;) "coś fajnego" haha





Pracę zgłaszam na wyzwanie pastelowe w Diabelskim Młynie  (do 12 lutego  )

W pracy należy wykorzystać:
- motyw serca lub serc
- szary sznurek (przy tagu)
- guzik (na klipsie-trzymającym tag)
- koronkę  (szara na serduszkach)
- szary papier (przy tagu)
- kolorystyka: odcienie różu, czerwieni, beż i biały

Zgłaszam ją również na  Wyzwanie #4 "Miłość jest darem" - Challenge #4 "Love is a gift"  13arts              do 24.02.2013

Do wykonania "tortu" użyłam szarej koronki, pastelowego materiału w paseczki, szarego i białego papieru scrapowego, wykrojnika Tiny Tabs & Tags.Przydały się wstażeczki,sznurek,,guziczek, klamerka i kwiatek zrobiony Spellbinders Rose Creation . Podstawkę do tortu zrobiłam z kawałka deseczki i starego drewnianego świecznika. Rrzecierka, kawałek koronki i gotowe. 


11 komentarzy:

  1. Mi też się ogromnie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie to jest coś fajnego!!!pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że w wytyczne"coś fajnego" wpisuje się idealnie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetne serducha! Dziękuję serdecznie za zabawę w naszym wyzwaniu w Diabelskim Młynie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. super:)

    dzięki za udział w wyzwaniu w diabelskim Młynie
    pozdrawiam
    Teo

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są ! Powodzenia w wyzwaniu ):

    OdpowiedzUsuń
  7. Gwarantuję że wyszło fajnie ,nawet bardzo fajnie i bardzo oryginalnie !
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 13@rts
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle piękne i bardzo klimatyczne.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 13@rts

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie tu, piękne prace, mój klimat :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne, dziękuje za udział w diabelskim wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo