poniedziałek, 25 czerwca 2012

Wstążka w stylu vintage

Marzenia się spełniają:)
Od jakiegoś czasu razem z  Beatą, spełniamy swoje marzenia. Jednym z nich było -wyprodukowanie- własnej stylowej tasiemki. Mam nadzieję,że przypadnie Wam do gustu:) To nie koniec naszej współpracy-  mam nadzieję, że dobry początek. W głowie tysiące pomysłów, tylko czasu na realizację...za mało:)


Jeśli Wam się spodoba zapraszam TU
a TU inne wzory

A już niedługo..oj będzie się działo. Serdeczności posyłam i ciekawa jestem Waszych opinii o wstążce.

5 komentarzy:

  1. wspaniałe wstązki:))) cudne:))

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie mogę tu zajrzeć podziwiać i komentować. Bardzo są piękne. Od dawna nosze się z zamiarem żeby sobie takie zrobić tylko trochę mi szkoda kartek -prasowanek :( bo drogie są.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że się podoba, cudny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo