poniedziałek, 15 października 2012

Dysiakowo

Bardzo lubię niespodzianki, oczywiście tylko te miłe :) I właśnie taka bardzo miła spotkała mnie w zeszłym tygodniu. Postanowiłyśmy z Dysiaczkiem zrobić sobie prywatną wymiankę. Moim achom i ochom nie było końca po otwarciu pięknie zapakowanej przesyłki. Biżuteria dla domu okazała się strzałem w dziesiątkę. Właśnie musiałam ubrać świece i na nic nie mogłam się zdecydować. Otwieram paczkę a tam idealne ubranka, piękna koronka i przypinki w moim ukochanym stylu.  Edytko, jeszcze raz bardzo dziękuję. Wszystko piękne i cieszy oko :))
Zobaczcie same jakie cudeńka dostałąm.



Stempelek w okrągłej ramce podbił moje serce
 Woreczek ślicznie pachnie i idealnie wkomponował się parapetową dekorację
różaną przypinkę noszę przy szalu, pomimo,że jego przeznaczeniem było zdobić dom:)),
ale nie mogłam się oprzeć
 ten stempelek to też mój faworyt i zdobi koszyk
 Piękne są... jeszcze raz Edytko DZIĘKUĘ. To była prawdziwa przyjemnosć.

Ja przygotowałam parę wstążeczek wedle życzenia Dysiaczka, poleciał też i notesik. Jeśli macie ochotę zobaczyć zapraszam do Dysiakowa, bo z tego wszystkiego zdjęć nie zrobiłam:))

Miłego wieczoru Wam życzę

23 komentarze:

  1. Piękna ta biżuteria dla domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niech dysiak tego nie czyta...bo ja takie piekności dostałam od Edytki....z pół roku temu..i nie pochwaliłam sie nawet...bo tak dobrze to schowałam ,że nie wiem gdzie...buuu...a te twoje przezenty tylko rane mą błaganiarsko-sklerotyczna otworzyły:)))buuuuuuuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nieźle.Cieszę się,ze jest jeszcze ktoś kto tak jak ja skutecznie chowa prezenty.Ja gwiazdkowe. Do dziś bez wieści:))

      Usuń
  3. Ech, tylko kobieta kobietę zrozumie! Wy dziewczyny to wiecie jak sobie radość sprawić :-)
    Pzdr!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymianka przesłodka, aż sama powzdychałam :)śliczności

    OdpowiedzUsuń
  5. Świece w tych koronkach wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
  6. ten woreczek jest przecudny...wymianka cudowna, zaraz pędzę zobaczyć Twoje dzieła wysłane Edycie!!!czy Ty też masz tak jak ja, że cośnowego do domu powiesiłabyś/położyła czy postawiła w kilku miejscach???bo ja nigdy sie nie mogę zdecydować...pozdrawiam serdeczbnie.Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nie -ja raczaj wiem tylko miejsca brakuje w domku i muszę się mocno ograniczać:)) Serdeczności posyłam

      Usuń
  7. Piękne prezenty, ale Twoje cuda u Dysiaczka też podziwiałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny,ślicznie dziękuję za ciepłe słowa .Miłego dnia Wam życzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekności dostałaś.Klimaty takie jak kocham.Zapraszam do siebie na candy i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna wymianka, wszystko takie delikatne, urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękności - stempelki bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne prezenty !
    Pozdrawiam serdeczxnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne...śliczne...

    Ślę barwne październikowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny na blogu.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo