piątek, 13 września 2013

Świątecznie, bez choinki ?

Pomalutku czas myśleć o świątecznym klimacie. Przeglądając Wasze blogi zauważyłam delikatnie zimowe tematy. Moja karteczka nietypowo,bez choinki.








Do wykonania pracy użyłam

mchu
grafiki TU
papieru
pasty strukturalnej
wykrojnika narożnego TU
wykrojnika  tiny tabs & tags

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze. Niestety, nie zawsze mogę Was odwiedzić, ponieważ odnośnik do strony jest zablokowany, nie wiem z jakiego powodu. Dziewczyny,które nie dostały ode mnie informacji zwrotnej, to właśnie z przekierowaniem na Wasze strony mam kłopot. Dotyczy to zwłaszcza
"Google +" Nie mam pojęcia dlaczego :( Pozdrawiam serdecznie



6 komentarzy:

  1. Nie lubię oczekiwania zimy, ale gdybym wiedziała że dostanę tak piękną kartkę na święta to co innego. Wprowadziłaś świąteczny nastrój w iście królewskim stylu. Piękne kolory. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, super pomysł na kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką kartkę na pewno zawiesiłabym nad choinką, bo takie kupowane w sklepie są bezimienne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna- nie dziwię się,że dziewczyny marzą o niej na Święta....

    OdpowiedzUsuń
  5. A czy musi być choinka ? Śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie!Śliczna jest:)
    Posyłam moc ciepłych wrześniowych pozdrowień! Uściski.

    Peninia*
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo