niedziela, 16 maja 2010

Pracowita sobota










Tato lubi koty,dlatego też powstał kot Magiczny na bazie ze scrapińca. Lubię wykorzystywać w pracach taśmę klejącą. Prosty i fajny efekt.









Niedługo Dzień Rodzica i czas pomyśleć o prezentach. Temat zawieszki już dawno chodził mi po głowie... Na drzwiach wejściowych do domu Rodzinnego pojawia się często zwykła kartka z napisem "jestem w ogrodzie", a że nie było czasu na zakupy, baza powstała ze zwykłego kartonu. Papier pochodzi z zestawu craft4you.

2 komentarze:

  1. ale świetny pomysł z tą zawieszką...ja też często zostawiam kartke w drzwiach ze jestem na ogódku....super pomysł, naprawde!!!:)
    widzę że nie oprę sie temu żeby przejzeć cały twój blog:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że Ci się podoba. Moja mama wczoraj dostała prezent i już wisi na drzwiach :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo