piątek, 14 grudnia 2012

Świątecznie

Zabrałam się w końcu za szycie. Obrus i zasłony gotowe. Bałam się,że wzór będzie przytłaczający,ale wszystko  do siebie pasuje i jestem zadowolona. (Tkanina w skandynawskim stylu )

Doszyłam jeszcze dwa serduszka w paseczki i zawiesiłam je na biżuterii, którą dostałam od Dysiaczka
 A tu jeszcze parę migawek z domowego klimatu.
Gałazki obsypane są kryształkami swarovskiego, uwielbiam je:)pięknie"łapią" światło słoneczne

 W sieci zobaczyłam takie śnieżne kule na blogu Robię bo lubię. Tak mi się spodobały,że nie mogło ich zabraknąć i u mnie.Proste w wykonaniu i szybko się je robi.
Miłego słonecznego dnia Wam życzę.

28 komentarzy:

  1. Super te twoje domowe klimaty :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ozdoby :) Widzę, że nie tylko ja mam ciągoty do szycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ostatnio sporo się szyje:) ciągle się uczę:)i pochłania mnie to coraz bardziej.

      Usuń
  3. Ślicznie i świątecznie:))Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. PIeknie światecznie :)
    renifery cudne :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisałam do Ciebie ale nadal nie wiem jest jeszcze ta tkanina?
    Piękne zdjęcia takie klimatyczne:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wysłałam wiadomość, szara tkanina w skandynawskim stylu dostępna.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Pięne dekoracje, w prostocie siła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatnie i pięknie :) Podobają mi się bardzo Twoje domowe klimaty :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne dekoracje- a bombeczki na pewno odgapię...dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bombki polecam, ktoś miał swiatny pomysł:)pozdrawiam

      Usuń
  9. U Ciebie widzę, ze święta na całego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zawsze już na Mikołajki klimat musi być-obowiązkowo:)Serdecznosci posyłam

      Usuń
  10. Fajny materiał i fanie wykorzystany , Skusiła bym się na niego ale u mnie dalej Toile góruje ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toile de jouy..mmm cudne klimaty:)Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Cudownie i klimatycznie:)Ślę grudniowe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny klimat.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko, a ja jeszcze dla siebie nie mam NIC, dosłownie NIC. Myślałam, że się wyrobię do końca tygodnia i od poniedziałku poświecę czas sobie, ale chyba od następnego poniedziałku dopiero... tak jest każdego roku :-( Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Klimaty iscie swiateczne!
    A renifery- piekne i dumne:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ piękne te Twoje rogacze i jakie mają fantazyjne poroże :) Świetne są :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam i pozdrawiam, szczęśliwego Nowego Roku.
    Fajnie tu u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo