piątek, 29 czerwca 2012

Wakacje:)

To już ostatnie zdjęcia z przygotowań do zakończenia roku szkolnego.
Tym razem jestem dumna z mojej kochanej Córeczki, która z tak doskonałym wynikiem odbierała dziś świadectwo:) Panie dostały białe róże, do których przyczepiłam malutkie notesiki w wersji scrapowej. Na  każdym inicjały Pań nauczycielek. Taki drobiazg,ale mam nadzieję,że przydatny.

Różyczka gałązkowa w towarzystwie chryzantem
 U Bree można podejrzeć przepisy na utrzymanie kwiatów w jak najlepszej kondycji , ja tylko dodam,że z lilii najlepiej (zanim rozkwitnie ) usunąć pręciki.Nie pobrudzicie wówczas płatków i wszystkiego do okoła:)
Róża - Avalanche
i notesiki z inicjałami
Życzę Wam pogody i dużo uśmiechu. Wypocznijcie na urlopach.

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tymi notesikami! Urocze:)
    A córeczce gratuluję wymarzonego świadectwa- mój Synek też otrzymał takie jak chciał, z paskiem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły komentarz na moim blogu:) Gratuluję zdolnej córci:) A mama? zachwycające są te cudeńka, które Pani tworzy:) Byłabym najszczęśliwszą nauczycielka na świecie, gdybym dostała taki śliczny notesik:) Wrzucam ten Pani cudny blog do ulubionych......Pozdrawiam ze Śląska:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boei- cieszę się,ze Ci się podoba:) Synkowi gratuluję
    iwona- jest mi niezmiernie miło. Dziękuję z całego serca:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo