sobota, 29 stycznia 2011

kluczyk i prezenty

Wczoraj usiłowałam uszyć zawieszkę, usiłowałam, bo jedna kompletnie nieudana wylądowała w koszu na śmieci... ale nie dałam się przeciwnościom losu, hehe i powstała taka z kluczykiem.

Dostałam też śliczny upominek od Moteczka. Perfekcyjna mydelniczka, wspaniale się prezentuje a zamknięte we wnętrzu mydełko ślicznie pachnie. Dziękuję Ci kochana za tą niespodziewaną niespodziankę. Zaskoczyłaś mnie baaardzo mile:)) Buziaki posyłam. Zajrzyjcie do wyjątkowej Kobiety, zobaczcie co też Jej zdolne łapki ostatnio poczyniły:))


 Miłego dzionka Wam życzę.

No i coś dla miłośników igły i nitki;)) haft krzyżykowy wzory ;))



.. i jeszcze takie tam serducho..
wydruk na materiale, zabezpieczony preparatem do decoupage

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładna zawieszka :) Gratuluję wytrwałości , opłacało się :)Serduszko urocze , no i fajny prezencik .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuję za ciepłe słowa, miłego dzionka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci wyszła ta zawieszka !
    Uroczy ma chwościk ( nie jestem pewna czy tak to się nazywa ;))i śliczny haft!
    Serduszko i prezencik super!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serducho i zawieszka są prześliczne! Mają w sobie taki fajny klimacik :)
    Prezent też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ela- mam ogromną słabość do wszelkiej maści chwostów, dziękuję za miłe słowa.
    nimucha-bardzo siszę,że Ci się podobają. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. A tak...Marysia robi piękne rzeczy! A serducho Twoje ostatnie po prostu boskie, boskie...!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna wyszła zawieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna zawieszka - cudny jest ten chwościk i motyw kluczyka.Dziękuję za zamieszczony wzór ten i ten poprzedni - teraz będę miała następny ulubiony motyw ( klucz) do kolekcji.
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. zawieszka bardzo ładna i to serducho - super !!!
    buziole :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło mi, że ten szydełkowo-mydlany "drobiażdżek' Ci się spodobał:))
    Buziaczki posyłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie tam serduszko jest bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne jest to serducho. Jejku, jakbym chciała tak szyć. Zapraszam do siebie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo