sobota, 14 sierpnia 2010

Podwójne szczęście

Moja dzisiejsza wygrana!!!
Zdjątko zapożyczone z Szuflady

Szuflada przyniosła mi dziś kolejną radość! Nie dosyć, że mogłam brać udział w wymianie retro kartek, zostałam zaproszona do Załogi, to jeszcze maszyna losująca była tak łaskawa, że dostały mi się papierki ILS. Chyba skoczę zagrać w Totolotka- hihi.
A dzień dzisiejszy był wyjątkowo trudny... duszny i wydawałoby się BLLEEE- jak mawia WW ;))
A tu nagle... :)))) taka niespodzianka! to za sprawą truskawek, które bardzo lubie;))

Cieszę się ogromnie i dziękuję Szufladzie za prezent.

6 komentarzy:

  1. Cudowna wygrana i w pełni zasłużona :) Gratuluję podwójnie i cieszę się Twoim szczęściem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęście Ci ostatnio dopisuje i oby tak dalej :) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:))Uroczo się złożyło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję truskaweczki wyjątkowo piękne (smakowite) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:)Przesyłeczka już wysłana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Darsi, Różany Aniele,Alegria- bardzo dziękuję za miłe słowa.
    Peninia- dziękuję i czekam z "niecierpliwością" ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo