sobota, 7 września 2013

Miłość cierpliwa jest,łaskawa jest...

Eleganckie i oryginalne opakowanie na pieniadze? W wersji ślubnej? Proszę bardzo :) Składanie  było prawdziwą przygodą.Pieniądze zapakowałam do pudełka po zapałkach,które zostanie umieszczone w samochodzie. Z tyłu, na tablicy rejestracyjnej imiona Młodej Pary i data ślubu. Kiedy znalazłam ten projekt u sandrasscrapshop byłam zachwycona. Powstanie jeszcze wiele wersji tego samochodu, szukam dla niego odpowiedniej "skórki" Jest tyle pięknych papierków, jak tylko znajdę ten własciwy, pokazę Wam co powstało:)
Mam nadzieję,że spodoba się Wam ten projekt





 Miłego,słonecznego dnia, u mnie 25 stopni :)) 

14 komentarzy:

  1. Jestem oczarowana !!!!Wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  2. Istne cudo... jesteś niesamowita kobitka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za ciepłe słowa.Bardzo mi miło:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie origami-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Very pretty!!! I love the lace on the engineflap and the pretty flowers!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego efektywnego oryginalnego podania pieniążków na ślub jeszcze nie widziałam .... oj,posypia się zamówienia..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to dopiero jesteś cierpliwa i dokładna.
    Piękny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiedziałabym małe cudo stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny! Pozdrawiam serdecznie
    daszka.dicant.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne autko!!! Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny, bardzo oryginalny pomysł, a wykonanie pierwsza klasa!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za każde pozostawione tu Słowo